Konektor vicepinovy na 220V

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:26 CET 2004

> Existuji takove konektory, pouziva se to treba u starsich
> strobocontrolleru na diskoteky, ale jsou docela drahy. Ovsem nevim jaky
> chces proud na jeden pin a kolik pinu. Kazdopadne se podivej bud do
> Conrada nebo RS component. Urcite je tam maji, nekde jsem je videl. Je
> to takovy kruhovy konektor, jeden pin je uprostred a ostatni okolo do
> kruhu.

Dik za radu - dival jsem se na typy a ceny a zaver je - pouziju konektory
do PC na FDD 5.25". Ty profi na 220V jsou prilis drahe a prilis velke.
Uvazoval jsem taky vzit 30pin FRBa a vytahnout z nej 7 dvojic, jenze to
nebude tak bezpecne jako ty napejeci z PC kde jsou ty dutinky kryte v
plastu - zvlast ty samice.

|                             petrsi@jcu.cz                              |