Zkusenosti s ruznymi RTC

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:51:26 CET 2004

Asi jste se ptal natolik vseobecne, ze je tezke dat nejakou odpoved.

>Driv nez se to uplne zvrhne - muzu Vas poprosit o info o nejakych jinych RTC

Nevadi, ze nebudou na I2C? Pouzivam DS1302 a jeho 'ekvivalent' HT1380,
fungovaly mi bez problemu.

PICy lze poustet s krystalem 32kHz, budto jako hlavni hodinovy kmitocet,
nebo u 28 a 40 nozickovych jenom timer1, takze nepotrebuji zadny RTC.
Vyuzil jsem to u dataloggeru.

>Je tu nekdo, kdo vi kde sehnat ten DALLAS?

HT Eurep. Pripravte si penezenku ;-).

>(vyslo s tim i neco v Amaru, -
>tak zpraseny popis konstrukce jsem jeste nevidel - popis stavebnice, nic pro
>ziskani zkusenosti)

Ja jsem tyhle casopisy prestal odebirat, naprosta vetsina clanku je vlastne
inzerat na konstrukci. Kdyz jsem o tom mluvil s jednim z redaktoru,
prohlasil, ze clanky jsou honorovany jenom velmi mirne a ze touto inzerci
umoznuji autorum kompenzovat hubeny honorar. Takze clanek misto principu
cinnosti popisuje ovladani...

>Datasheet mam a protoze nic jinyho neznam, tak se mi to libi.

Otazka je, co od toho ocekavate. Vsechno v datasheetu neni... ;-)

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East