IO U112D

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:51:25 CET 2004

Dobrý den,

obvod U112D je sedmistupňový binární dělič kmitočtu v provedení MOS s
kanálem P

napájecí napětí: 25V
mezní kmitočet: 125kHz
zatěžovací odpor: min 6kOhmů
vstupní odpor: cca 100kOhmů
odběr: cca 10mA

zapojení 	pin 1 - vstup první děličky 1:2
		pin 2 - výstup první děličky 1:2 a vstup druhé 1:2
		pin 3 - výstup druhé děličky 1:2
		pin 4 - napájení -25V
		pin 5 - výstup třetí děličky 1:2
		pin 6 - vstup třetí děličky 1:2
		pin 7 - vstup čtvrté děličky 1:2
		pin 8 - výstup čtvrté děličky 1:2
		pin 9 - vstup páté děličky 1:2
		pin 10 - výstup páté děličky 1:2
		pin 11 - společný vodič napájení
		pin 12 - výstup sedmé děličky 1:2
		pin 13 - výstup šesté děličky 1:2 a vstup sedmé 1:2
		pin 14 - vstup šesté děličky 1:2

moc Vám nezávidím, protože náhrada je obtížná, snad jsem Vám alespoň pomohl
při detekci poruchy.

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847