Seriova komunikace na PICu

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:51:25 CET 2004

>chtel bych se zeptat, zda nekdo nevite, jak se da na PIC 16F84
nejjednodusseji
>naprogramovat seriova komunikace. Jde mi o jednoduchou aplikaci
komunikujici obema
>smery s mobilnim telefonem beznym seriovym protokolem rychlosti 9600 bps
>na urovni TTL.

Asi klicova otazka je, zda se bude jednat o full- nebo half-duplex. Cili
jestli je treba vysilat a prijimat soucasne, nebo staci jenom prijimat a
jenom vysilat. Druha vec, co vsechno se muze na obsluze podilet - preruseni
a casovac.
Nejaka seriova komunikace je zpracovana v aplikacnich listech Microchipu,
je to tusim v oddile pro 16C5X. Nevyuziva preruseni, nebot rada 16C5x ho
nema. Z internetu lze stahnout dalsi zaplavu seriovych rutin nejruznejsich
provedeni.

Za priplatek asi 100Kc lze koupit 16F873 s hardwarove implementovanym
seriovym portem (a spoustou dalsich uzitecnych periferii :-). Jestli to
usetri hodinu prace, uvazoval bych o tom...

J. Hanzal