tv tuner ve videu a teplota

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:23 CET 2004

On Fri, 21 Jul 2000, Petrasek Milan, Ing. wrote:

> [...]
> fungovalo to blbe. Z toho jsem tipnul na problem v if modulu. Konzultoval
> jsem tento problem s jednim clovekem ktery se ve video technice relativne
> vyzna, rikal mi ze problem bude pravdepodobne v integrovanem obvodu, ktery
> je v te mezifrekvenci. Tak jsem ho vymenil a nepomohlo to. Nakonec jsem to
> vyresil tak, ze jsem vzal stary ventilatorek z 486 a namontoval jsem ho nad
> if modul a trvale jsem ho zapnul na 6V. To pomohlo, ale jako normalni reseni
> mi to moc nepripada.
>
> Nemate nahodou nekdo podobnou zkusenost ci elegantnejsi reseni?

Podobnout zkusenost mam s jednou TV - je tam dobastleny cesky zvuk a na
te desticce je svitkovy kondenzator ktery ma ponekud volny vyvod
(on tam neni privareny jen zastrceny a pak se kondenzator smota do
svitku). Desticka je umistena vedle hrdla obrazovky takze se zahriva
a to zpusobuje ze ten kontakt spatne kontakti a meni se mezifrekvence
zvuku. Pri odkryte bedne se neohriva a vse funguje. Takze doporucuju
prohlednout i kondy - zvlast pokud mate podezreni na nejakou
mezifrekvenci.

|                             petrsi@jcu.cz                              |