tv tuner ve videu a teplota

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:51:23 CET 2004

At 08:18 21.7.2000 +0200, Petrasek Milan, Ing. wrote:

>Konzultoval
>jsem tento problem s jednim clovekem ktery se ve video technice relativne
>vyzna, rikal mi ze problem bude pravdepodobne v integrovanem obvodu, ktery
>je v te mezifrekvenci. Tak jsem ho vymenil a nepomohlo to.

No nevim, jaky IO je tam pouzit na MF, ale jeste by to mohl delat PAV filtr nebo nejake civky nebo spis kondiky kolem MF pavouka. Tipnul bych to spis na problem s nejakou pasivni soucastkou ... Jestli je tam fakt teplo tak nemilosrdne vymen vsechny elektrolyty. Stojej par penez a nic tim nezkazis. Mereni elytu beznym multimetrem neni vzdycky prukazne.

>Nakonec jsem to
>vyresil tak, ze jsem vzal stary ventilatorek z 486 a namontoval jsem ho nad
>if modul a trvale jsem ho zapnul na 6V. To pomohlo, ale jako normalni reseni
>mi to moc nepripada.

Proc odstranovat pricinu kdyz lze odstranit dusledek ;-)

>Nemate nahodou nekdo podobnou zkusenost ci elegantnejsi reseni?

Snad jedine Peltieruv clanek ... ;->
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv