VW system konektor + Airbagy

Homolka Václav homolkav
Středa Březen 17 11:51:22 CET 2004

Presne s tim souhlasim meli jsme s kolegou dost vaznou nehodu v MB, nejdriv
jsme si mysleli ze jsme mrtvi, pak ze horime a po vyhrabani ze vsech tech
smradlavejch pytlu, nam jenom par hodin zvonilo v usich. I prez to ze jsme
byli dobre pripoutani, jsme byli trochu pomlaceni od airbagu, ale jeste vic
sedreni od samoutahovacich pasu. Az jsme se z toho zpamatovali, byli jsme
radi ze jsme na zivu. I prez to je to fakt hrozna supa a nechtel bych to
znovu zkouset. Pokud chce nekdo zkusit jaka je to prda, rad ho pripoutam do
sedacky a prdnu mu to do obliceje, mam jeste 4 kousky ze zadu (to je tak
vsechno co z te koule zeleza zustalo).

Ranam zdar Venca.

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Janko
Sent: Sunday, July 23, 2000 4:22 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: VW system konektor + Airbagy

Hi 4 all,

s tymi airbagmi to nie je az take horuce. Viem o com hovorim, 2x so to
zazil, raz Nexia a airbag vodica, druhy krat Octavia a obidva airbagy (stale
mam 50% bonus v poistovni).

Zhrniem
- po nafuknuti to smrdi naozaj neprijemne, u Octavie som si v prvej sekunde
myslel, ze horim.
- buchne to sice slusne, ale este stale pocujem 16 kHz. Mozno mam len
stastie. Myslim si, ze diskoteka je horsia.
- poskodenie sluchu (sumenie, hucanie, ...) je sposobehe hlavne bocnymi
airbagmi, od ktorych to clovek "kupi" rovno do ucha. Ale vo vacsine pripadov
sa nejedna o trvaly problem
- od airbagu je hodne povrchovych ran ako odreniny a podliatiny, hlavne ked
clovek nie je dobre priputany
- a hlavne hlavne: radsej mierne nahluchly, ako s priblbly od urazu hlavy

Jan.

> No muzu ti rict, ze strileni airbagu jsem uz zkousel, ovsem ze ne v aute.
Kolega nekde jeden sehnal, tak jsme do dali na zahradu, natahli dlouhou
dvoulinku, schovali jsme se a pripojili 12V. Teda muzu ti rict, ze v zivote
nesednu do auta s airbagem, tohle bych v aute zazit nechtel. Brutalni rana,
ta micuda se fakt nafoukne a hlavne to priserne smrdi a jde z toho pomerne
dlouho takovej hustej dym. Takze pokud se ti pri bouracce nahodou nic
nestane, tak airbag ti spolehlive udela otres mozku, ohluchnes a navic pokud
vcas nevylezes, taxe IMHO i udusis v tom smradu ;-<.