hlasova synteza

"Zíka Aleš, Ing." @regina.gin.cz "Zíka Aleš, Ing."
Středa Březen 17 11:51:22 CET 2004

	Omlouvam se za predchozi prazdny mail, klepnul jsem mysi jinam, mez
jsem chtel.

	Ten program asi znam, mel jsem neco podobnyho na SHARPu MZ-800 a tam
bylo hodne konverzi ze Spectra, mel neco malo pres 1 KB.
	Kdysi jsem se snazil pochopit jak funguje. Ta hlavni rutina byla
celkem jednoducha a kratka, ale naprosto sileny byly data, tam bylo nejak
bitove kodovano delka trvani a kmitocet, nejaky smycky, furt to nekam
skakalo, asi celkem vymakana komprimace. Jen tak ze zajmu jsem si zkousel
kreslit waveformy pro ruzny hlasky, jen si matne pamatuju, ze me zaujalo, ze
samohlasky, jsou vlastně jen konstatni frekvence bez dalsi modulace.

	Ale pro prevod na Atmel by nebylo nutny data pitvat, staci prekopat
tu prehravaci rutinu.  Uz jsem sam ten zdrojak hledal, ale zatim bezuspesne
(SHARPa uz davno nemam, takze mam jen papirove archivy tistene jeste
Alfikem), mozna bych se to jen tak z legrace pokusil prekopat pro Atmel,
nemelo by to bejt tak tezky, ale nemuzu nic slibit. Docela by me ten zdrojak
zajimal (a info, kde ma Spectrum zvukovy HW, abych poznal, kdy to na nej
leze).

			Aleš Zíka
			Pelhřimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.cb.ds.mfcr.cz