telefonni linka

PQ quita
Středa Březen 17 11:51:21 CET 2004

Nevite nahodou nekdo, jak jsou reseny telefony, ktery ukazujou
cislo volajiciho? Jsou to takovy ty trochu drazsi. Potrebuju
zjistit, jak se to cislo posila. V Telecomu rekli, ze nic
takovyho neexistuje, ale ja jsem to videl. Na normalni pevne, ne
na ISDN.
Jinak diky vsem za reakce (i predchozi)

Petr Kvitek

> Takze impedance 600 Ohm
> Napajeni 60 V - novejsi a nekrere pobockove ustredny maji 48 V
nebo 24 V -
> to je spise vyjimka.
> vyzvaneni 75 V, 25 Hz bez preruseni napajeni ( to na te ss.
slozce).

> Klasicke schema analogoveho pulsniho telefonu (bez tranzistoru)
je zde: