Solid State Relay

Peter Bosnak peter
Středa Březen 17 11:51:21 CET 2004

  Neviem,ci som spravne pochopil Vasu otazku ale SSR,s ktorymi som prisiel
do styku pracuju podobne ako bezne rele,iba ze bezkontaktne.
 Spinaju sa v zavislosti na konstrukcii malym prudom a napatim pripojenym
na zvlastne vyvody,vacsinou galvanicky oddelene od vykonovej casti. Na
vykonovu cast sa pripaja zataz. Ide v zasade o optotriaky a optotyristory.
 Vyraba a predava sa mnozstvo typov s rozlicnym vykonom a puzdrom.
 Existuju typy,ktore spinaju v nule a typy,ktore to nerespektuju.
 Cize nie je problem spinat 10s impulzom zataz na 10s.Prinajhorsom bude cas
o jednu polvlnu striedaveho napatia dlhsi.
 Impulz musi mat samozrejme vykon,postacujuci na zopnutie vykonoveho prvku.

                                                     Peter