telefonni linka

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 11:51:21 CET 2004

jeste jedna vec nektere pobockove ustredny maji svuj system treba Lucent -
je to skoro ISDN ale neni to ISDN.
Je to schvalne aby se nedali pouzit jine aparaty nez jejich ... (neni to od
nich hezke...)

Take jsem videl od Lucentu analogovy telefon ktery mnel dve ledky zapojene
antiparalelne a kdyz mel clovek zpravu
v hlasove schrance tak ty ledky blikaly. Ustredna tam pousti  kladne a
zaporne impulzy - tak kratke aby nezvonil zvonek
(on tam ani klasicky zvonek neni). Kdyz telefon zvnoni tak ledky samozrejmne
blikaji.

                     Michal Poupa