Zalievanie do plastu/epoxidu

Straka Matus magpie

> From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Jiri
> Drozd
>

> ....zalivani zarizeni do plastu, epoxidu nebo podobnych neradu je
> svinarna.
> Uz kolikrat jsem se setkal s poskozenym zarizenim, ktere nebylo mozno z
> duvodu zaliti opravit. Pro firmu je samozrejme lepsi, kdyz se to
> neopravuje
> a zakaznik (chudak) si musi koupit nove, ze ?

Nuz, nie tak celkom.

Dovody:

1) Napriklad velkost zariadenia sposobuje, ze neexistuje vhodna krabicka.
Konkretne potrebujem rozmer 2,5x5x1 cm. Ak viete o takej krabicke, budem
vdacny, ja som taku nikde nenasiel. Najblisie riesenie je klucenka, ale to
je dost ohavne.

2) Mechanicka pevnost. Taka klucenka sa pri beznom noseni na klucoch po case
roztlcie. Vyvijane zariadenie ma byt denne pouzivane a "odolne voci
pouzivaniu".

3) Ochrana know-how. Nie je to dokonale, ale predsa aspon trochu.

4) Na to zariadeni aj tak nie je co opravovat. Ked nepojde, tak sa vyhodi.
Na jednom cipe a jednom konektore a obojstrannom plosaku toho moc
nenaopravujem, ze?

Ale aj tak vdaka za odpoved.

Matus