Zalievanie do plastu/epoxidu

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:51:21 CET 2004

> Pokud vim, tak Epoxid 1200 tuhne 24hodin. Nepridavate do toho nejaky
> urychlovac ? Ja jsem kdysi zaleval do epoxydu take, a naprosto bez
> bublinek a bez problemu. Jinak zalevam take do Dentacrylu. Ten se da
> namichat trochu rdisi, a zatece vsude, i kdyz ne tak dobre jako

Na, ja tam cpu jen "normalni" tvrdidlo, myslim P6 nebo tak nejak,
davkovani dodrzuju na miligram presne, micham to myslim dobre.
Na navodu k epoxidu ale pisou, ze je doba zpracovatelnosti 30 minut.
Nepouzivate spis vy nejake special tvrdidlo nebo nejaky inhibitor ?
Nebo na to mate nejakou jinou fintu ? Ja se tech bublinek proste
neumim zbavit.

Ales Prochaska