2x UART u Atmela

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:51:20 CET 2004

>No jo, ale to bude asi narocnejsi nez krmit toho MAXe 3100 :-(
>S pozdravem		with best regards

UART se da dobre emulovat pravidelnym prerusenim 3x nebo 5x za dobu jednoho
bitu. Jestli je procesor schopen udelat za tuhle dobu asi 30 instrukci, tak
muze jeden port byt plne pod sw kontrolou. Pritom ten casovac se da jeste
vyuzit k mereni casu apod.

Nebo potrebujete sest UARTu?
Inspirace napriklad na www.vitrum.cz/snail/x232.htm :-)

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East