Programator z Obecnice

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:51:19 CET 2004

At 17:43 24.7.2000 +0200, Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz wrote:

>Tomu ja rikam pritulny soft - nemusim kdesi vyhledavat a neustale
>editovat nejake bataky nebo se otravovat s prisernym originalnim

No budiz, ale ja taky zadny bataky needituju. Ty jsem napsal jednou. Funguje to takhle: v Norton editoru pisu zdrojak(jo uznavam, neni to nejlepsi editor, ale da se na nej zvyknout). Pak ho ulozim a klapnu na soubor *.ASM. Na tyhle soubory mam v NC nastaveny spusteni kompilatoru s parametrem toho odklepnuteho souboru. Takze pokud tam neni chyba, vytvori se mi *.hex. Pak klapnu na nej a tim se mi prevede na *.BIN a spusti programovani. Po naprogramovani to po sobe smaze nepotrebne soubory a mam hotovo. Takze pokud palim zasebou nekolik procesoru s ruznymi obsahy tak akorat jezdim po *.hex, mackam enter a krmim programator atmelala.
Ma to nejakou nevyhodu proti tvemu reseni ?
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv