telefonni linka

Václav Kovář vkovar
Středa Březen 17 11:51:19 CET 2004

> dost dobre jsem to nepochopil - pokud ta pobockova ustredna nebude po ISDN
> tak bude nanejvys hlasit vnitrni linky
> ale ne cislo z venku - kde by ho vzala...

Jednu dobu bylo videt, ze identifikace volajiciho na mobilech nedostavala od
urcitych ustreden CT tento udaj a od jinych ano. Pritom bych se dost divil,
kdyby to bylo rozdilnou technickou urovni ustreden. Spis se mi zda, ze ten
ktery technik, ktery zrovna konfiguroval danou ustrednu, z nejakeho duvodu
(nalada, pocasi :-) ) tu funkci vypnul nebo zapnul.

Myslim si, ze ustredny CT maji informaci o cisle, ktere vyvolalo prichozi
hovor.
Neni mozne, ze nektere z nich maji nejen schopnost toto cislo ucastnikovi
poslat, ale maji tu schopnost taky zapnutou ? Podobne jako vyse popsany
pripad, ktery ale fungoval na druhou stranu. Pokud to tak je, asi neni sance
si tuhle sluzbu koupit, proste je treba mit kliku.

Jinak to predani cisla pomoci freq. modulace mezi 1. a 2. zvonenim jsem uz
nekde videl, zda se ze to realne funguje.

Myslim, ze tu je nekdo od Telekominiku. Zajimal by mne Tvuj nazor, byl Jsi
asi nejbliz.

Vena Kovar