telefonni linka

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 11:51:19 CET 2004

Aby ustredna mohla predat kdo vola musi umnet nejakou novejsi
meziustrednovou signalizaci pro digitalni ustredny je to
typicky SS7 (mezinarodni signalizace c. 7) - to pouzivaji mobilni operatori
a ustredny telecomu (ty digitalni) tj. Simnes EWSD a Alcatel S12. Jine
ustredny jako PK202/201 a oblibena pe jedna padesat to neumi.

PS: Kdyz vam nekdo vola z analogove ustredny na mobil tak se vam taky
nezobrazi cislo...

         Michal