Maticova klavesnica (konfigurovatelna)

Ivan Feno feno
Středa Březen 17 11:51:18 CET 2004

(dufam, ze teraz je to korektne - plain text)

Zdravim HW!
  Neviete mi poradit, kde zohnat maticovu klavesnicu s mikrospinacmi,
4x4 alebo 5x5, pripadne, ktora by sa dala poskladat (osadit) podla
toho, kolko tlacitok potrebujem?
  Kdesi v AR som niekedy videl ponuku "Poskladajte si klavesnicu podla
chuti",
ale nemozem to vyhrabat. Privitam vsak hocijake tipy. Mozno by som sa opytal
aj
do tej Tesla Jihlava, ale nepoznam kontaktnu adresu.
  Rad by som to niekde kupil-objednal, lebo robit vsetko od hora dole a este
sa
zabavat s klavesnicou - niekedy sa to neda stihat.

Vdaka, s pozdravom                                 Ivo Feno