jak na prilohy (napr.RE: kecatko - ZX gumak)

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:51:16 CET 2004

Ono by hlavne chtelo, aby to ti panove davali jako normalni
prilohu. Kdosi tu tuto zhovadilost zavedl a vsichni se po
nem opici.
Klasicke a tedy spravne reseni je soubor(y) zkomprimovat
napr ZIPem nebo ARJ (to ma asi kazdy) a dat to jako prilohu.
Pak to prectou vsichni a vsude bez problemu.
A jeste lepsi je davat prilohy do uschovny. Lijuji lidi,
kteri jsou ke konferenci pripojeni modemem a musi to platit.
Taaaak - slovo do pranice - Hrrrr vsichni na me :-)))))

	Martin - OK1UGA

netusite jak donutit Outlook (neExpress) aby mi z toho delal zase
AUTOMATICKY klasicke prilozene soubory?
dik chaos