jak na prilohy (napr.RE: kecatko - ZX gumak)

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:16 CET 2004

On Wed, 26 Jul 2000 Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz wrote:

> Ono by hlavne chtelo, aby to ti panove davali jako normalni
> prilohu. Kdosi tu tuto zhovadilost zavedl a vsichni se po
> nem opici.

Myslim ze se jste na omylu - ty prilohy mrsi tahle konfernce.
Zmeni identifikaci oddelovace v hlavice (nebo ho vypusti) a
postovni programy ktere pracuji jak maji (a nezkousi si to
domyslet) pak zpravu nechapou.

> Klasicke a tedy spravne reseni je soubor(y) zkomprimovat
> napr ZIPem nebo ARJ (to ma asi kazdy) a dat to jako prilohu.
> Pak to prectou vsichni a vsude bez problemu.
> A jeste lepsi je davat prilohy do uschovny. Lijuji lidi,

Jo tohle je spravne reseni pokud autor nema svou www stranku.

> kteri jsou ke konferenci pripojeni modemem a musi to platit.

No kdyz jsme u toho - ted tu bezela zprava o velikosti 50kB
coz byl jednim radkem ocitovany digest za den a nekolik odpovedi
na ni, pricemz se nikdo nenamahal tech 50kB balastu zrusit.
Tech 50 Kb se pak dostava do archivu figuruje ve vyhledavani atd ..

|                             petrsi@jcu.cz                              |