2x UART u Atmela

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 11:51:16 CET 2004

>To zni dobre. Uz jsem stahnul datasheet od toho Dallasu a vypada to pouzitelne.
>Ja jsem se koukal do katalogu GM a tam maji 29C256 a pisou ze je to flash
>kompatibilni s EPROM. Je to pravda? Da se to pouzit ? Pokud jo, jaxe to
>maze/programuje ?
Presne to bude v datasheetu, ale obecne asi takto:
nastavi se adresa a data, pak se da prislusna log. uroven
na WR pak se bud pocka programovaci dobu, nebo se cte ze stejne adresy
dokud nedostanete zapisovana data (behem vlastniho zapisu tam jsou negovana)
, nebo maji nektere pameti nozicku BUSY a hlida se jeji stav.
Casovani zapisu je obvykle uvnitr svaba, takze se nemusi drzet zapisovaci pulz
na prislusne urovni presne programovaci dobu. Maze se to tak ze se na OE da
12V a na WR se drzi H 10ms. To je pro tu 28C64, pro ostatni se to muze lisit,
zvlaste pak pro ty, ktere nepotrebuji 12V. Je to jen zbezne, urcite kouknete
do datasheetu.

>Tu jsem nikde v nabidce nevidel. Kde se da koupit ?
Ja ji tenkrat (cca 2-4 roky zpet) kopil v GM

>To jo, tohle beru. Pokud bude na tyhle pameti nejaky dostupny programator tak do toho asi pujdu.
Uprimne receno ja mam doma udelany takovy bastl s 8243 a dvema 8bitovymi citaci (na adresy)
pripojene na LPT a tim si programuju male i velke ATMELY, tu EEPROM mi tenkat naprogramovali
na fakulte, ale kdyz neco potrbuju, tak si napisu kus dalsiho kodu. Vetsinou jde stejne jen o casovani
a ridici signaly, ostatni je porad stejne.

Pavel Krejci