Zalievanie do plastu/epoxidu

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:14 CET 2004

On Thu, 27 Jul 2000 =?iso-8859-2?Q?=22Z=EDka_Ale=B9=2C_Ing=2E=22?=@regina.gin.cz wrote:

> 	A kde jste to videli za 14,- Kc ?? !!!!!
>
> 	Vcera jsem se byl kouknout do drogerie tam bylo 100 g (uvedeno, ze
> jde o cistou hmotnost pryskyrice) za rovnych 80 korun !!!  Byla to takov?
> cervenooranzova papirova krabicka asi 15 x 7 x 5 cm, unitr plechovka s
> pryskyrici s napisem ChS 1200, lahvicka s tvrdidlem, lahvicka s
> osmastovadlem, a jeste tusim nejaky michatko a kelimek.
> 	Mluvim o necem jinym, nebo tady ma drogerie tak silenej rabat?

Prectete si poradne to co pisu :-) - pisu Kcs 14,- . Kdyzby jste se
dokazal v case vratit tak asi o 12-14 let nazpet, tak by jste ho za tu
cenu v pohode koupil. Tehdy jeste ceny tiskl na krabice primo vyrobce
a stejny vyrobek stal vsude stejne ... Jo - to byly casy .. ;-)

|                             petrsi@jcu.cz                              |