Komunikace 2051 - PC

plupinek@synthesia.cz plupinek
Středa Březen 17 11:51:13 CET 2004

Preju vsem hezke rano,

hned ho zkalim amaterskou otazkou:

Doresil jsem komunikaci 2051 s DS1820, na Hyperterminal mi to vypisuje
udaje o teplote ze tri cidel. Hezky se na to kouka, ale k praktickemu
vyuziti to neni.

Proto Vas prosim o radu pri komunikaci s PC.

Jaky komunikacni protokol preferujete ?

1) Poslat z PC 64 bitovou adresu ROM a cekat na odpoved (2 byty teploty) -
obousmerna komunikace
2) Cyklicky cist udaje ze vsech cidel ve formatu ROM+teplota - jednosmerna
komunikace
3) Neco jineho

Cim to zpracovat v PC? Jako zatvrzely Pascalista samozrejme v Delphi

1) Pouzit komponentu ApdComPort z Async od TurboPower (mam pouze Trial, moc
nevyhovuje - funguje pouze pri spustenem IDE)
2) Nemate nekdo free komponentu na obsluhu COM?
3) Neco jineho

Dekuji Vam predem za odpoved (i), nepohrdnu ani nejakym naznakem reseni v
ASM51.

S pozdravem Petr.