VW system konektor

Petr Pivoňka PivonkaP
Středa Březen 17 11:51:13 CET 2004


No a co, tak at je plomba pres konektor, stejne ta jednotka komunikuje s okolnimi kontrolery, napr. s kontrolerem ve volantu, atd. a ty ji mohou, pokud k tomu bude vule, zpetne programovat. 
V motormanagementu se pomerne jednoduse skreji funkce rizeni trakce a jine, protoze to takrka nejde zpetne ci nezavisle zkontrolovat a vsechny potrebne cidla a akcni cleny k rizeni trakce ve formuli jsou.
P. Pivonka

>>> gal@minv.sk 28. ?ervenec 2000 9:07:23 >>>
... lenze ked je plomba cez konektor ...

Okrem toho:  v F1 je stanovene, co je mozne nastavovat a co nie. 
Jednotlive casti su oddelene a SW je zrejme niekde napaleny na fest 
(tak sa to da kontrolovat proti stavu zo zaciatku sezony). 
Ale napriklad motor management je na motoraroch, ako ho vyladia. 
Podobne i charakteristiky tlmicov.
Zakazane je ABS, riadenie trakcie, oddelene aktivne brzdenie a pod.

L.Gal










Další informace o konferenci Hw-list