VW system konektor

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:51:13 CET 2004

Prestal jsem se pozastavovat nad obraty jako
"karty, ktere sli", misto "karty, ktere sly",
mlcky jsem presel i "kdovy" misto "kdo vi",
spolknul jsem "Doslalo se my do ruk" misto "Dostalo se mi do rukou",
ale PLIN je na me uz moc. Musim si dat chvili pauzu.

Mejte se fajn,

J. Hanzal

>otackach a pri jak stisknutem plinu se bude radit

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East