VW system konektor

Homolka Vaclav homolkav
Středa Březen 17 11:51:13 CET 2004

Jo to je fakt drsny, ale o cestine bez hacku a carek se tu vubec neda
uvazovat, takze se moc omlouvam, ale nemuzu to po sobe ani precist taze to
neopravuji a moc nad tim nepremyslim. Co takhle zamyslet se nad moznosti
pouzivat zde hacky a carky, mozna by se to pak dalo cist. Mam uz trochu
problem premyslet nad tim kde se musi psat text ve kterem nejsou hacky a
carky. Proc se to tu vlastne pise tak hrozne ?

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Snail
Instruments
Sent: Friday, July 28, 2000 11:25 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: RE: VW system konektor

Prestal jsem se pozastavovat nad obraty jako
"karty, ktere sli", misto "karty, ktere sly",
mlcky jsem presel i "kdovy" misto "kdo vi",
spolknul jsem "Doslalo se my do ruk" misto "Dostalo se mi do rukou",
ale PLIN je na me uz moc. Musim si dat chvili pauzu.

Mejte se fajn,

J. Hanzal

>otackach a pri jak stisknutem plinu se bude radit

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East