Obrazovky

Lubomir BERKY berta
Středa Březen 17 11:51:12 CET 2004

Delal jsem to jen jednou a povedlo se to. Staci to jenom tak nalomit a az to
zacne sycet, pak jenom pockat.  Zkus si to natrenovat na nejake
elektronce.Pak jsem taky videl cloveka co vzal kladivo a bouchl do hrdla, to
prasklo a zadna imploze nenastala, jenom to zasycelo. Taky jsem slysel od
zkusenyho cloveka ze se jiz nekolik (desitek) let vyrabi neimplozni
obrazovky ale co si pod tim mam predstavit to teda nevim. Kazdopadne
opatrnosti neni nikdy dost nerad bych aby se nekomu neco na zaklade me rady
stalo.
Cau
Berta