OrCAD 386+

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 11:51:12 CET 2004

>Neptam se ani tak cim to je protoze tusim, ze to ma >nasvedomi nejaky
>preteceni pri kalibraci casovy smycky, >ale jestli se nahodou neobjevil
>nejaky patch nebo neco >takovyho co by to zase rozchodilo? Prece si kvuli
>tomu >nebudu porizovat druhy horsi pocitac.

No ja by som povedal, ze zohnat stare 486 alebo Pentium 100 je ovela
lacnejsie a hlavne asi rychlejsie.

Inak po nedavnych skusenostiach uz neverim ani tomu, ze soft napisany pre
WIN95 bude spolahlivo chodit aj pod WIN98. A to aj v pripade, ze mate riadny
support.
Mali sme nedavno trochu problemy a tak sme ho  zavolali. Odpoved bola "...
no viete my sami nevieme, preco to pada... Mozeme Vam ale doporucit update
SW. Je uz programovany pod WIN98..."

Skor mam pocit, ze WIN95 a WIN98 su presne usite na HW-standart dostupny v
case vzniku tychto dvoch systemov a su nan optimalizovane. A s aplikaciami
pre DOS uz Billy nepocital...

>A co takhle zkusit pocitac nejak HW zpomalit?

Neviem, ci by sa Vam zrovna chcelo stale prepinat systemovy takt v biose
alebo pustat stale spomalovacie SW. Preto ste si asi PII nekupili... ( ozaj
len tak mimochodom, robite na nom nejake simulacie, spracovanie obrazu a
tak? alebo tam pisete v NC-editore pripadne sekretarka vo Worde? )

>Nebo by stacilo SW?

Mysleli ste novsiu verziu OrCadu pod Win? :o))) Mozem len odporucit.

>Diky
>Jakub Ladman

S pozdravom

A.