PIC16C74A /JW zamknuto

Frantisek Zabecky fzabecky
Středa Březen 17 11:51:11 CET 2004

Hello tomas,

Saturday, July 29, 2000, 3:32:19 PM, you wrote:

ts> Zamknul jsem si z blbosti dva PIC16C74 v okenkove versi . Po
ts> naslednem prostudovani dokumentace jsem se docetl ze firma Microchip
ts> nastaveni protect bitu u okenkovych versi nedoporucuje :)

ts> Po smazani obvodu uz je nastaven bit na illegal a hotovo :(

ts>             Daji se jeste zachranit nebo je mam dat do sbirky ??
ts>             Maji tuhle vlastnost i jine programovatelne obvody jinych
ts>             vyrobcu ( 8751 sel smazat bez problemu ) ??

ts>                 Diky     Thomas S

Bohuzial tie obvody mozte dat uz len do zbierky (v praci mam tiez par
takych obvodov), aj ked kolegovi sa podarilo jeden taky vymazat (po
niekolkych hodinach pod UV svetlom).
Problemy s vymazom 'Protect bitu/bitov' je len u obvodov od
Microchipu. Protect bit je ulozeny niekde po povrchovou vrstvou
EPROMky, takze UV na neho 'nedosvieti' a nie je mozne ho vymazat. Je
to viac menej technologicky problem Mchipu.

S pozdravom
F.Zabecky