OrCAD 386+

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:51:11 CET 2004

At 16:59 28.7.2000 +0200, Andy Jancura wrote:
> [...]

Ja jsem s OrCADem a PII bojoval pekne dlouho a nakonec jsem podlehnul a mam jeste jeden pocitac (P166) na Orcad. Orcad 9 pro win jsem zkousel. V tom se neda vubec kreslit (teda hlavne plosnaky, schemata jeste jakztakz).
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv