2051

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:51:10 CET 2004

Ja jsem mel podobne problemy - viz konstrukce Kecal 3 v
A-Radiu. Behem doby kdy je 2051 drzena v RESETu, nesmi
byt na zadny vstup privadeny impulsy jinak to dela psi
kusy. Vyresil jsem to tak, ze behem doby, kdy to drzim
v RESETu vypinam zdroj signalu (zablokuji funkci 555).
To je ale leceni dusledku a nikoliv priciny. Nezna nekdo
lepsi reseni ?

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Cichmen [mailto:51@seznam.cz]
Sent: Thursday, July 27, 2000 5:53 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: 2051

Jeden takovy maly poznatek, ktery me trochu potrapil :
U at89c2051 se mi stalo, ze po dobu resetu v H se procesor choval podivne,
na nekterych pinech P1 byly nuly, piezo, ktery je na P1.3 dokonce slabe
piskal. A to vse jen kdyz byl P3.5 na nule (mam tam vystup z dcf prijimace).
Tak jsem to dal na jeste volny P3.7 a uz to nedela. Je to nejspis tim, ze
pri P3.5 na nule a resetu na jednicce se procesor dostane do nejakyho
programovaciho modu.

Cichmen

WWW: www.dati.cz/~jarda
EMAIL: cichmen@email.cz