PAL=>NTSC

Jiří Reček j_recek
Středa Březen 17 11:51:10 CET 2004

Ja si pamatuju, ze video, ktere umelo PAL i SECAM, nahralo na kazetu signal
ve stejnem formatu, v jakem byl signal na vstupu. Na vystup to pak pri
prehravani posilalo v tom formatu, v jakem to bylo na kazete.
To znamena, ze pokud poslu do Japonska kazetu ve formatu PAL, Japonci ji
strci do videa, ktere umi PAL, NTSC i treba SECAM, ale poleze jim z toho
videa signal v PAL. Proto doporucuji, pokud Japonci nemaji TV, ktere umi
PAL, poslat s kazetou i TV.

Jirka