MP3 problematika

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:51:09 CET 2004

On Mon, 31 Jul 2000, Lubor Otta wrote:

> Vim ze tu pred casem bezela relace o vyrobe jednoducheho prehravace
> MP3, tehdy jsem to nesledoval ale myslim ze jednim z reseni byl
> minimalni Linux. Chci se zeptat, vyzaduje problem on line dekomprimace
> MP3 vic procesu a virtualni pamet? Nebo bylo by mozne nektere linuxi

virtualni pamet by byla k nicemu - bylo by to silene pomaly
jinak nektere prehravace pouzivaji 1 proces a nektere jdou spustit s 2
procesy 1 proces pocita data a druhy je sype do zvukovky - je to pri vetsi
zatezi pocitace spolehlivejsi a bez vypadku.

> zdrojaky jemne modifikovat a zkompilovat je pod dos 16bitove?

to uz je mozna lepsi si primo stahnout prehravac pro dos (specielne pro
dos) - protoze ty linuxovy prehravace pouzivaji /dev/dsp - ale to by se
dalo doprogramovat.

> Predpokladam CPU 386&387 a 1, max 2M ram. Dik za odpoved a nekamenujte
> me jestli je to uplna blbost. Lubor

Linux i386 ktery se vejde do 2MB ram je posledni co jsem zkousel verze
1.0.7 max. 1.2.13 hodne orezany (ale funguje), a to jeste s virtualni
pameti (swapem ) na disku.

Existoval ci existuje nekde projekt linux 86 ktery nepouziva oddeleni
procesu - ale nevim v jakem je to stadiu. Mozna treba jeste minix(?), ale
to asi nema zvuk.

Neni lepsi si to koupit hotovy? Da se koupit mp3man (jako cdman) ktery umi
prehravat mp3ky z cdcka stoji to asi 5000 bez dph

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/