MP3 problematika

Frantisek Bocek xbocekf
Středa Březen 17 11:51:09 CET 2004

386 bude asi na MP3 slaba. Pamatuji na doby, kdy jsem mel 486/66 a to take nestihalo. Myslim, ze pro bezne MP3 stereo/44KHz/128kb/s
bude treba neco jako 486/120 nebo P75.

frantisek bocek

----- Original Message -----
From: "Lubor Otta" <butan@geoinvest.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, July 31, 2000 10:51 AM
Subject: MP3 problematika

Vim ze tu pred casem bezela relace o vyrobe jednoducheho prehravace MP3, tehdy jsem to nesledoval ale myslim ze jednim z reseni byl minimalni Linux. Chci se zeptat, vyzaduje problem on line dekomprimace MP3 vic procesu a virtualni pamet?
Nebo bylo by mozne nektere linuxi zdrojaky jemne modifikovat a zkompilovat je pod dos 16bitove?
Predpokladam CPU 386&387 a 1, max 2M ram.
Dik za odpoved a nekamenujte me jestli je to uplna blbost.
Lubor