termostat AT892051

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:55:06 CET 2004

>    Jak co nejjednoduseji merit teplotu procesorem AT89c2051 v rozsahu +20
>az +30 C.
>Odesel mi na mechanicky termostat na topeni v akvarku ( asi Y2K ) a
>potrebuju
>neco bleskom ubastlit nez mi zamrznou rybicky.
>
>Propadne nevideli jste nekde na inetu konstrukci termostatu s timto proc.

Musi to byt zrovna s timto procesorem? A vubec s nejakym procesorem? Pokud
se nema teplota zobrazovat, zaznamenavat nebo nacitat do pocitace, bude asi
jednodussi analogova konstrukce - termistor, potenciometr, komparator,
rele. Snadno lze realizovat proporcionalni regulaci - misto pevneho napeti
je generator pily (a mozna trochu upravit zesileni zpetne vazby).

I kdyz on ten mechanicky (jestli myslime oba tentyz - ten co se ponori cely
do akvarka a nahore ma tocitko) ma taky neco do sebe - nepotrebuje zadny
trafo ani rele, ani vymyslet senzor teploty, zadny plosnaky, pajeni,
oddelovani nebezpecnych napeti atd.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/