termostat AT892051

Miroslav Hatina hatina
Středa Březen 17 11:55:06 CET 2004

Kde rastie DS1820 t.j. kde sa da zohnat ,  pre mna idealne na Slovensku, ale
ani Cechy nie su problem

Miro

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Libor
Kavan
Sent: Monday, January 03, 2000 10:45 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: termostat AT892051

At 07:56 3.1.2000 +0100, Petr Novotny wrote:
>Ahoj lidi,
>
>    prosim poradte nekdo nezkusenemu.
>
>    Jak co nejjednoduseji merit teplotu procesorem AT89c2051 v rozsahu +20
>az +30 C.
>Odesel mi na mechanicky termostat na topeni v akvarku ( asi Y2K ) a
>potrebuju
>neco bleskom ubastlit nez mi zamrznou rybicky.

IMHO je nejjednodussi a nejrychlejsi pouzit teplotni snimac od DALLASU
DS1620 nebo DS1820.(Datasheety jsou na strankach Dallasu) Pak nepotrebujes
ani procesor, tyhle IO maji v jednom pouzdre teplotni snimac, DAC a eeprom.
Do te muzes nahrat hranicni teploty a vystupem uz muzes ridit topeni. Pokud
budes trvat na procesoru(napr. kuli zobrazovani teploty), tak ti muzu poslat
assembler pro rizeni obou typu, ale pro pouhy termostat je to zbytecne, to
zvladne dallas sam. Pokud ti nebude vadit 5 dratu k cidlu(v pripade pouziti
procesoru), doporucuji spis DS1620, ma Microwire, lepe se ovlada. DS1820
vystaci se trema i jen dvema dratama, komunikuje pres 1-wire bus, a obcas to
dela trochu chyby (vyzkouseno).
BTW:Cena je prijatelna, IMHO okolo 150 penez.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv