Hlas ovladani

Tomáš Dresler t.dresler
Středa Březen 17 11:55:05 CET 2004

A to jste pil vy nebo pocitac?
Tyhle programy jsou skutecne velice haklive na ton, rychlost hlasu apod.,
jsou prilis narocne na hardware a nejsou dnes jeste dost spolehlive.
Cteni textu cesky umi CSVoice (www.frog.cz). Z anglickych znam napr. Dr.
Sbaitso (stara DOS hracicka od Creative Labs, ktera si s vami na zaklade
nejakeho expertniho systemu dokonce povidala - teda vy via keyboard, on via
Sound Blaster), do Windows pak FB Speach Engine (nekolik DLL + archivator
nepravidelnych vyslovnosti) - to umelo pracovat jako DDE server nebo jako
Clipboard reader, nechalo se to ovladat i z Delphi nebo z BPWin.
Rad bych nekde v provozu videl OS/2 Warp s hlasovym ovladanim - na Invexu
jim to zrovna pri prezentaci v case, kdy jsem tam byl, spadlo :)

S pozdravem/With best regards

    Tomas Dresler

mailto:edison@hw.cz
mailto:dreslet@fel.cvut.cz
mailto:edison@seznam.cz
--
tel. 0467/52 11 88 (o vikendech/during weekend)