Televizory Tesla

Plsek Martin xplsek01
Středa Březen 17 11:55:05 CET 2004

	Mozna by bylo dobre uvest, ze na nasem trhu jsou dve spolecnosti
s nazvem TESLA, ktere se zabyvaji vyrobou televizoru. Jednou je TESLA
Roznov a druhou je TESLA Le Cygne Electronic (Francie) . Prvni z nich pry
vyrabi spickove televizory (dle sdeleni mych pratel), ale druha z nich
vyrabi prevazne konstrukcni zmetky (dle meho sdeleni jako opravare). Co se
tyce spolecnosti OTF neboli OVP neni to Tesla, nybrz slovenska Oravska
Televizna Fabrika.

	S pratelskym pozdravem

				Martin Plsek