Televizory Tesla

Roček David - Davro Elektronik davro
Středa Březen 17 11:55:05 CET 2004

Dobry den

jeste jednou upozornuji ze firma OTF a firma OVP jsou dve konkurencni firmy
, obe ale sidli na Orave zhruba 25km od sebe. Kdyz pisi konkurencni , tak to
berte doslova - vubec spolu nekomunikuji ( ikdyz to nedavno vypadalo , ze
OVP koupi firmu OTF , ale seslo z toho ) a o vzajemne spolupraci se radsi
ani nezminuji.

David Rocek
ICQ : 54047639
davro@telecom.cz <mailto:davro@telecom.cz>