Zanam zvuku

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:55:04 CET 2004

At 21:04 4.1.2000 +0100, Lubomir Berky wrote:
>Zdar,
>dalsi uvaha. Byl mi zadan ukol neco vymyslet na prehrani zvuku odbijeni
>hodin-vlastni nahravka. Tj. nahrat samply v uchazejici kvalite do nejake
>pameti a pak  je v dany okamzik prehrat.

A co to nahrat do toho IO ISD1020. Koupil jsem si s nim kdysi stavebnici, je to jednoduche,levne a funkcni na prvni zapojeni. Schemata i stavebnice byly uz mockrat v AR. Nebo pouzit SAB0600 (aspon myslim, ze se tak jmenuje) - dela celkem verohodny zvuk gongu, prodavali ho v GM.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv