Help me-BLAUPUNKT!

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:55:04 CET 2004

At 11:39 5.1.2000 +0100, Nesvacil Jiri wrote:
>Ja si dodju vzdy do zastopeni Skoda a tam vytvori na pockani novou. Ovsem ce
>na je kolem 500 Kc. Dokonce jsem i jednou ztratil kartu uplne a po predlozen
>i vsech dokladu a autoradia cca za 1 mesic byla vytvorena nova karta asi za
>1500 Kc.

:-), ovsem je problem, jestli to je odporova KeyCard nebo cipova SmartCard !! SmartCard se da samozrejmne udelat nova a opravdu stoji tech 500, ale tu odporovou Vam asi nikdo neudela a uz urcite ne na pockani. Samozrejmne neni problem v obou pripadech tu kartu vypnout a pak uz ji nebudete potrebovat ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv