Hlas ovladani

Petr Weissar weissar
Středa Březen 17 11:55:03 CET 2004

>Jake "veci" - jako ze ty moznosti Agenta jde pouzivat z Delphi - jako ze
>to ma nejake API nebo co ?????

Zkousel jsem Agenta v C++, resp. v tech MS prikladech a funguje to. Dokaze
precist text a dokaze byt ovladan vyslovenymi frazemi. Ale nebyl jsem moc
nadsen, nemam zrejme tu spravnou vyslovnost anglictiny, aby mi porozumel. Na
druhou stranu ma MS dostatecny potencial na rozvoj i narodnich verzi, takze
snad uvidime ......

S pozdravem
                                    Petr
| Ing. Petr Weissar              |