x51 a mereni otacek

TomasR tomcopy
Středa Březen 17 11:55:03 CET 2004

>Dekuji za odpoved a mel bych jeste dotaz, jestli mohu.
>
>Merit napeti z kotvy tzn. zasah do stavajiciho motoru neboli vrtacky ?

  Zadny zasah do motoru. Napeti se meri na privodnich vodicich.

>Ja jsem chtel regulator dat primo na prodluzku k vrtacce. Hlavni dve
funkce,
>ktere by to melo splnovat je:
>1. nastaveni otacek vrtacky,
>2. utahovani sroubu tj. ridit otacky a silu.

  Je treba uvedomit si dve zakladni skutecnosti. Regulace muze byt
momentova,
  tzn., ze jako vstupni velicina je zadana hodnota momentu, nebo
rychlostni - vstupni
  velicina je zadana hodnota otacek. Pri rychlostni regulaci se nastavi
pozadovane
  otacky motoru a regulator se stara o to, aby byly konstantni v pri
jakekoliv zatezi.
  Pokud neni definovano proudove omezeni, tak je max. moment ci " vykon "
zavisly na
  pouzitem motoru a jeho charakteristice. Pri momentovem rizeni motor vyviji
pouze
  takovy moment, ktery od nej pozadujeme.

>3. moznost rychle kalibrace na jiny typ vrtacky tj. otacky a sila verzus
>merene veliciny

  Kalibrace je jednoducha. Pri momentovem rizeni jeden poti se stupnici na
rizeni momentu.
  Pri rychlostnim dva : otacky, proud. Nebo dve tlacitka UP, DOWN a displej.
Dalsi moznost je
  kroutit pomalu a silu utazeni odhadnout. Nevim co s tim planujete, tak
rikam vsechny
  varianty.

 Tomcopy