Help me-BLAUPUNKT! odporova karta ?

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:55:03 CET 2004

At 09:19 6.1.2000 +0100, Nesvacil Jiri wrote:

>Co to je odporova karta ?

Velikosti je stejna jako cipova, ale nema takovy ten klasicky ISO cip, ale na zacatku karty je neco jako primy konektor (karta je ze slabeho cuprexitu), ktery ma myslim ze asi 7 kontaktu. Mezi nimi jsou napareny odporove vrstvy, ktere tvori takove zebricky. Ve vyrobe pak ty zebricky na ruznuch mistech prerusi, cimz vytvori mezi jednotlivymi kontakty ruzne odpory a tim vlastne vznikne kod. Procesor v radiu pak ty odpory meri pres ADC.

>Tu kartu co mam, tak je velikosti i rozmery cipu
>podobna tel. karte ci SIM karte.Obsahuje EEPROM nebo mozna PROM, da se na ni
>nahrat uvodni hlaseni, ovsem nevim jestli se da preprogramovat.

Jo to se da, ale je to IMHO k nicemu ...

>Mozna obsahuje taky procesor, ale to taky nevim.

Myslim, ze ne.

>Jinak BLAUPUNKT dela radia i s moznosti telefonu a tam se dava
>normalni SIM.

Ja jsem slysel, ze nekdo dokonce vyrabi radio s GSM a ten telefon je vestaven v odnimatelnem panelu. Takze pokud je panel v radiu, funguje to jako handsfree a kdyz odchazite z auta vyndate panel, nasadite baterku a mate normalni prenosny mobil. Nevidel jste to nekdo ? IMHO je to celkem zajimave ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv