Infracervena cidla pohybu

igor.cesko@inMail.sk igor.cesko
Středa Březen 17 11:55:02 CET 2004

On 6 Jan 00, at 12:33, milan.klesa@spt.cz wrote:

> Hi lidicky,
> nemate nekdo zkusenosti s Infracervenymi cidli pohybu (doufam, ze to
> pisu sprave)
> tusim to cidlo ma oznaceni RE200 B nebo tak nejak, videl jsem to v
> jednom zapojeni
> jako detektro pohybu, a docela by me zajimalo jake to tak muze mit
> parametry,
> respektive, na jakou vzdalenost je to schopne reagovat v jakem uhlu
> atd. co by se
> o tom dalo zjistit...
>
> ByE milan

  Cidlo RE200B som pouzil pokusne ako infracervenu zavoru bez
nutnosti instalovat odraznu plochu (alebo prijimac) na opacnej
strane. Tento pokus sa zcela osvedcil: vo volnom priestranstve to
reaguje na kolmyprechod osoby do vzdialenosti asi 20m. Ucinna
plocha je na tych 20m asi priemeru cca 3m. Pre takyto uzky uhol
(a velke vzdialenosti) som ale pouzil pred RE200B
Fresnellovu sosovku bez delenych zon (ako klasicka jednoducha
sosovka) - tusim je to nejaky typ CExxx, ktory vtedy predaval GM-
electronic.

S pozdravom
			Igor.

Ing. Igor Cesko