Prokovene diry

david belohrad belohrad
Středa Březen 17 11:55:02 CET 2004

Zdravim vsechny.
Rad bych se zeptal, zda nekdo nedela v domaci podobe prokovene diry na
tistaku. Takove ty finty jako ze se provlece civkovy drat skrz dirky, tak ty
jsou mi znamy, ale zajimalo by me, jestli se to neda delat nejakym
efektivnejsim (a hlavne rychlejsim zpusobem).
Muj kolega ted chvili pusobil na universite ve Wiesbadenu a tam na to udajne
maji nejaky maly lis, ze clovek ty prokovky (pravdepodobne male dute
trubicky) prostrka skrz vyvrtane diry a tim lisem "roznytuje" hrany te
prokovky. Ze pry je to pomale, ale potom to vypada dobre. Neda se neco
takoveho udelat na kolene? A jakym zpusobem by se daly sehnat ty prokovky? -
Predpokladam, ze kolega mel prokovkove diry vyvrtane necim vetsim - tj. .8
nebo .7 aby se pak vytvorila prokovka o prumeru 0,5 mm/.
Dal me napadlo - neda se v amaterskych podminkach udelat stribrici lazen?
(nemam ted namysli klasickou stribrenku, ale neco, co by zajistilo, aby byly
ty prokovky elektricky spojene a ne jenom nalisovane)

... kazde napady uvitam, i kdyz je mi jasne, ze to asi nebude takove
jednoduche, protoze proc by si za to potom firmy braly takove silene prachy
:).

S pozdravem
David Belohrad