Mouse na paralelny port

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:55:02 CET 2004

Skusal som to. Podla toho zapojenia to vyzera, ze lava polovizca pinov by
mala ist pre klavesnicu a prava na mys (alebo naopak, 3 a 4 su spolocne pre
mys aj keyb to su Power a GND). Ale neide mi to. Na tych pinoch ktore by
mohli byt pre mys som osciloskopom nezmeral ziadne CLOCK ani DATA signaly
(na klavesnici ano). Este ho skusim rozobrat a zistit, ci tie piny vobec su
zapojene. Ale viacmenej som uz tuto variantu opustil po neuspesnych
pokusoch. Kazdopadne dakujem za podanu ruku.

Pavol Kollar.