Mereni PH

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:55:01 CET 2004

Firma Markom v Melnice zacla vyrabet cenove priznive PHmetry pro prumyslove
aplikace, na nacvaknuti na DIN listu do rozvadece. Ma to 4 vystupy limitnich
hodnot pres relatka a proudovy vystup 4-20 mA. Pry by to melo stat cca 5 az
6 KKc. Pro domaci bastleni by mela stacit sklenena elektroda, FET OZ a treba
ruckove meridlo. Pro termostatovane akvarium by snad nebyla nutna ani
teplotni kompenzace. Vystupni napeti je cca 54 mV/pH, citlivost a posuv je
nutne individualne zkalibrovat.
    Vlada Andel        www.mirnet.cz/vaelektronik