Mouse na paralelny port

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:55:01 CET 2004

> No ja bych v tyhle situaci aci zkusil delat spis neco s tim druhym
> zarizenim, co Vam ten port hodla zabirat - nechcete nastinit, co to je?

	Skusam nejaku seriovu komunikaciu - pripojenie do LAN.

> Jinak jeste zkuste zvazit, jestli mys pri pouzivani toho zarizeni
> potrebujete - napr. ve Win95 si muzete v nouzi pomoct emulaci mysi pres
> klavesnici (na numericke) - je to v instalacni polozce Zjednoduseni (nebo
> tak nejak) a zapne se to v doplnku Ovladacich panelu s uplne stejnym
> nazvem.

	Vyskusal som to a ked nic lepsie nevymislim tak to budem pouzivat
(len si na to treba zvyknut).

> Pak jeste zbyva pouzit jiny OS (treba Linux), ale to zalezi na te Vasi
> aplikaci.
>
> Bye, Pavel

	BTW. ten svoj stroj som rozobral, ako som predpokladal tak tie
dalsie piny 2 a 6 na PS/2 su nezapojene (to je zaroven odpoved pre Petra
Minare). Takze Y kabel nepomoze. Dalsi port do notebooku prirabat je asi
neschodne.
	A este nieco. Na klavesnici mam TrackPoint (ten nepohodlny cudlik
medzi klavesami). Nefunguje mi, pretoze nemam na neho original driver a co
som nasiel na webe tak iba pre IBM alebo Toshiba, tie vsak nechodia. Ak sa
najde niekto, kto ma nejaky neznackovy notebook s TrackPointom, mohol by sa
mi ozvat na moj sukromny mail za ucelom poskytnutia driverov? Ten TrackPoint
by bol dalsi mozny sposob.

	Dakujem. Zdravi,

	Pavol Kollar