Mouse na paralelny port

Pavel Kriz KRIZP1
Středa Březen 17 11:55:01 CET 2004

> 	Skusam nejaku seriovu komunikaciu - pripojenie do LAN.

No to jste mi moc nepomohl - no nicmene: Nedalo by se to prekuchat treba
na parallel ? (Pocitam, ze jestli jste to nedelal vy tak to asi takhle
nepude)

> 	A este nieco. Na klavesnici mam TrackPoint (ten nepohodlny cudlik
> medzi klavesami). Nefunguje mi, pretoze nemam na neho original driver a co
> som nasiel na webe tak iba pre IBM alebo Toshiba, tie vsak nechodia. Ak sa
> najde niekto, kto ma nejaky neznackovy notebook s TrackPointom, mohol by sa
> mi ozvat na moj sukromny mail za ucelom poskytnutia driverov? Ten TrackPoint
> by bol dalsi mozny sposob.

No BLIK! Tak ten notebook prece jen nekdo vyrobil - viz priklad: treba
monitor, je na nem nepsana nejaka vymyslena znacka mistniho dovozce, ale
kdyz se kouknete dozadu (event. jeste odlepite nejakou tu nalepku), tak
zjistite, ze je to treba Acer (tedy nic moc znacka, nicmene maji web a
slusnou podporu). Urcite by slo ten notebook nejak identifikovat.

Bye, Pavel